Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Sahne Tasarımı |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR. ÖĞR. ÜYESİ ATAY GERGİN |
Dersi Alan Birimler |
Sahne Tasarımı |
Dersin Amacı |
|
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Derste; ölçekli veya ölçeksiz maket ve plastik modellemelerin inandırıcılığını artıma ve ayrıntıların işlenmesi teknikleri üzerine teorik ve uygulamalı bilgiler verilecek ve öğrencilere yaptırılacak uygulamalar yoluyla bu bilgilerin üretim aşamalarının da öğrenilmesi sağlanacak, maket ve plastik modelleme yapılırken kullanılacak ışıklama teknikleri ve kurguları konusunda teorik ve uygulamalı bilgi verilecek ve yine öğrencilere bu konuda uygulamalar yaptırılacak, ayrıca çok büyük, çok küçük veya bire bir ölçekte maket yapımı konusunda hem teorik hem de atölye çalışması niteliğinde uygulamalı eğitim verilerek bu bilgilerin uygulanarak gösterilmesi istenecektir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Puanlama, ders içi faaliyetlerine katılım, ödevler ve araştırmaların belirlenen tarihlerde eksiksiz olarak yapılması ve teslimi, sınav aşamasında öğrencinin bilgilerini etkili yetkin bir şekilde aktarabilmesi temel alınarak yapılacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
Devam durumu. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1.Dersin % 70 `ine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
atay.gergin@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Pazartesi: 11:00-12:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|