Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Sahne Tasarımı |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR. ÖĞR. ÜYESİ ATAY GERGİN |
Dersi Alan Birimler |
Sahne Tasarımı |
Dersin Amacı |
Set tasarımı dersi,sahne ve görüntü sanatlarının her alanında (sinema ve tv ,konser..) gereksinim duyulan kamera önü dekorlarının tasarımı ,çevre düzenlemesi,mekan giydirmeleri,döneme uygun hale dönüştürmek gibi dekor olgusunun gerektirdiği bütün alanlarda uygulamaların nasıl yapılacağı,oluşturma süreçleri,uygulama süreçlerinin iki boyut ve üç boyutlarla sunumlarının yapılmasını amaçlar. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1-Gerard Mirelson, TV Scenic Design, Publication Date: July 17, 1997 | ISBN-10: 0240514939 | ISBN-13: 978-0240514932 | Edition: 2 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Öğretim üyesi derste verdiği projenin üzerine kuramsal bilgilendirme yapar.Daha sonra bir dönemde iki proje çalışması yapılır.İlk proje haber program ve ikincisi de konser dekorudur. Daha önce yapılmış uygulamaların barkovizyondan gösterilmesi ve tartışılması yapılır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Ders değerlendirme aşamasında öncelikle, derse araç gereçler(çeşitli boya malzemeleri,çizim yapılacak kağıt, görsel malzemeler ile hazır gelinmesi ve ödevlerin takibi üzerinden puanlama yapılacaktır. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
ataygergin@gmail.com |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Cuma:11:00-12:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|