Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Veteriner Hekimliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. ALİ YİĞİT |
Dersi Alan Birimler |
Veteriner Hekimliği |
Dersin Amacı |
Öğrencilerin çiftlik, pet, laboratuvar hayvanlarının bakım, besleme barındırma koşulları ile muayene-teşhis-tedavi süreçlerinde hayvan refahı (gönenci) ile ilgili konularda bilgilerin aktarılması amaçlanmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Sağmanlıgil V, Cengiz F, Salgırlı Y, Atasoy F, Ünal N, Petek M (2013) Hayvan Davranışları ve Refahı, AÜ, Eskişehir, Türkiye. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Anlatım, soru-cevap, tartışma., İlgili üretim yerinde uygulama |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrenci ara sınav ve yarıyıl sonu sınavında sorulacak soruların yanısıra ödev-sunum ile değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dönem boyunca teorik derslerin %70'ine devam etme sorumluluğu öğrenciye aittir. Ders saatine ve istenmesi halinde ödev teslimi ile ilgili belirtilen zamana uyulmalıdır. Derslerde ve sınavlarda meydana gelebilecek etik-dışı davranışlar konusunda ilgili yönetmelik çerçevesinde hareket edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Dokuz Eylül Üniversitesi Veteriner Fakültesi Veteriner Hekimliği Tarihi ve Deontoloji Anabilim Dalı, Cumhuriyet Mahallesi, Cami Sokak, No: 3, Posta Kodu: 35890, Kiraz/İZMİR |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Çarşamba ve Perşembe günleri 14.00 - 16.00 arası yapılacaktır. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|