Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Veteriner Hekimliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. MEHMET ALİ BAL |
Dersi Alan Birimler |
Veteriner Hekimliği |
Dersin Amacı |
Bu ders ile öğrencilerin beslenme gereksinimleri, deney dizaynına göre rasyon (yem) hazırlanması ve özel diyetlerin hazırlanması konularda bilgi ve beceri kazanmaları amaçlanmaktadır |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
ox MW.. Laboratory animal husbandry: ethology, welfare, and experimental variables, State University of New York Press, NY,1986 Nutrient Requirements of Laboratory Animals, National Research Council, Fourth Revised Edition, Natıonal Academy Press, Washington, D.C. 1995 Fox JG, Cohen BJ, Loew FM.: Laboratory Animal Medicine, Academıc Press, Inc. 1984. Canadian Council on Animal Care, Gulde to the Care and Use of Experimental Animals ; Volume 1.1105-151 Slater street, Ottawa, Ontario KIP 5HP3.,1984 Canadian council on Animal Care, Guide to the Care Use of Experimental Animals ; Volume 2. 1105-151 Slater street, Ottawa, Ontario KIP 5HP3.,1984 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Anlatım, Sunum ve Ödev |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
-Dersin teorik sunumlarının ve interaktif tartışmaların anlaşılıp anlaşılmadığı ara sınav ve final sınavı ile değerlendiriliyor, |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Prof.Dr.Mehmet Ali BAL |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Daha sonra açıklanacaktır |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|