Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Elektrik-Elektronik Mühendisliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
YRD.DOÇENT MUSTAFA ALPER SELVER |
Dersi Alan Birimler |
Elektrik-Elektronik Mühendisliği |
Dersin Amacı |
Devre modelleme ve çözümleme tekniklerinin geliştirilmesi, Fourier ve Laplace dönüşümleri aracılığı ile frekans ortamı çözümleme tekniklerine hakim olunması, sürekli hal devre cevaplarının incelenmesi için gerekli yöntemlerin kavranmasıdır |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
EED 2001 - DEVRE TEORİSİ I |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: James W. Nilsson & Susan A. Riedel, Electric Circuits, 8th Ed., Pearson Prentice Hall, 2008 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders soru cevap tartışma tabanlı ders sunumu, vize ve final Sınavları, Soru cevap tartışma tabanlı laboratuvar uygulamaları, laboratuvar uygulamaları için tasarım ödevleri |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrencilerin öğrenme çıktılarındaki kavramları kavramış olma ve hesaplamaları yapabilme kabiliyetleri 2 vize ve 1 final sınavında sorulan sorular ile; edindikleri bilgileri kullanma becerileri toplam 10 farklı deneyden oluşan laboratuvar çalışmalarında istenen tasarımları yapmış ve gerçekleştirmiş olma ve deney düzeneklerini ne ölçüde başarı ile kurdukları ve sonuçları laboratuvar sonrasında verdikleri raporlar aracılığı ile ile ne ölçüde yorumlayabildiklerine bakılarak ölçülecektir. %15 ağırlıklı 2 vize değerlendirmesi, %20 ağırlıklı laboratuvar değerlendirmesi ve %50 ağırlıklı Final değerlendirmesi ile başarı düzeyleri belirlenecektir |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|