Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Grafik Tasarımı |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
EMRE DUYGU |
Dersi Alan Birimler |
Grafik Tasarımı |
Dersin Amacı |
Yayın tasarımında "Gazete Tasarımı" işlenir. Öğrenciler ile Bu medyumun toplumsal ve entelektüel anlamda yeri irdelenir ve öğrencilerden yaratıcı tasarım yaklaşımları geliştirmeleri ve farklı ihtiyaçlara göre hazırlanmış sayfa kurgularıyla görsel bir bütünlük yakalamaları beklenir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Grafik Tasarım Kuramı, Helen Armstrong, Espas Kuram Sanat Yayınları, 2012
|
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders, konu anlatımı ve öğrencilerin oluşturdukları tasarımların değerlendirilmesi şeklinde ilerleyecektir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Değerlendirme dönem sonunda jüri karşısında portfolyo sunumu şeklinde yapılır. Devamsız öğrenciler dönem sonu jürisine katılamazlar. Öğrencilerin bölüm tarafından ilan edilen tarihte ve biçimde sunum dosyasını eksiksiz teslim etmesi ve ilan edilen tarihte sunuma katılması zorunludur. Sunuma girmeyen öğrenciler dersten başarısız sayılacaktır. DEÜ Ön Lisans ve Lisans Öğretim ve Sınav Yönetmeliği Madde 32'deki mazerete sahip öğrenciler için tek seferlik telafi jürisi düzenlenir. Devamsız ya da sunumlarını zamanında teslim etmeyen öğrenciler telafi jürisine katılamaz. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
emredygedu@gmail.com |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|