Ders Bilgileri
|
|
Dersi Veren Birim |
|
Halı - Kilim ve Eski Kumaş Desenleri |
Dersin Düzeyi |
|
Lisans |
Ders Koordinatörü |
|
DOÇ. BAHADIR ÖZTÜRK |
Dersi Alan Birimler |
|
Halı - Kilim ve Eski Kumaş Desenleri |
Dersin Amacı |
|
Öğrencilere makine halısı üretiminde kullanılan teknikleri tanıtmak ve bu tekniklere göre, belirli mekan veya tarza uygun makine halısı tasarımı yapabilmelerini sağlamaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
|
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
|
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
|
Seval UYANIK: Makine Halısı Üretimi, Öncü Basımevi, Gaziantep 2012. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
|
Dersin işlenişinde, öğretim üyesi dersin başında genel olarak makine halısı üretim teknikleri hakkında bilgi verir. Teknikler detaylı araştırılması için öğrenciye ödev olarak verilir. Araştırma sonrası öğrenciden ödevlerini sunması istenir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||
|
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
|
Dersin değerlendirmesi %50 proje, %20 derse katılım, %30 ödev ve sunum notuna göre yapılır. |
Değerlendirme Kriteri |
|
Ödev ve sunumlarda öğrencinin mümkün olduğunca çok kaynağa ulaşarak çalışmasını derlemesi ve sunumlarda konuyu anladığını ve başkalarına temel hatlaruyla anlatabilecek yetkinliğe sahip olduğunun göstermesi beklenir. |
Dersin Öğretim Dili |
|
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
Dersin %80'ine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
|
bahadir.ozturk@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
|
Özel bir görüşme günü yoktur. Öğrenci ihtiyaç duyduğunda öğretim üyesi ile iletişime geçebilir. |
Staj Durumu |
|
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
