Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Tekstil ve Moda Tasarımı Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. SEVDA DEMİR PARLAK |
Dersi Alan Birimler |
Tekstil ve Moda Tasarımı Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Çağdaş giyim moda tarihi incelenerek, tasarım ve marka kimliği oluşturan moda tasarımcıları ve markalar örneğinde yaratıcı uygulama çalışmalarının geliştirilmesi amaçlamaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
B. Borja de Mozota,Tasarım Yönetimi, (Çev. Sibel Kaçmak), MediaCat Kitapları, İstanbul, 2005. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Öğretim üyesi tarafından dersin konuları kaynakçalarla bilgilendirilerek öğrenciler tasarım ve marka kimliği konusunda araştırmaya yönlendirilir. Belirlenen hedef kitleye yönelik görsel marka kimliği oluşturularak tasarım çalışmaları gerçekleştirilir. Uygulama çalışmaları sürecinde, teknik ve malzemeye yönelik literatür ve görsel kaynak araştırması doğrultusunda yaratıcı bir koleksiyon oluşturulur. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Giysi tasarımlarında hedef kitleye yönelik görsel marka kimliğini oluşturan yaratıcı ve yenilikçi yaklaşımdan, |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1.Dersin % 80'nine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
sevda.demirparlak@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Pazartesi 12:00-13:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|