Ders Bilgileri
|
|
Dersi Veren Birim |
|
İlköğretim Matematik Öğretmenliği Doktora |
Dersin Düzeyi |
|
Doktora |
Ders Koordinatörü |
|
PROF. DR. BERNA CANTÜRK GÜNHAN |
Dersi Alan Birimler |
|
İlköğretim Matematik Öğretmenliği Doktora |
Dersin Amacı |
|
Bu ders kapsamında öğrencilerin disiplinlerarası yaklaşım ve STEAM stratejileri hakkında bilgi sahibi olması, bu bilgiyi matematik eğitiminde nasıl kullanacaklarını öğrenmesi amaçlanmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
|
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
|
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
|
Usluel, Y. (2017); Varıous Aspects Of ICT Integratıon In Education, Gazi Kitabevi, ISBN:978-605-344-560-9 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
|
Sorgulama, sunum, tartışma, grup çalışması. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
|
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
|
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
|
Dönem içi çalışmalara katılım, yazılı ödevler ve rapor sunumları |
Dersin Öğretim Dili |
|
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
1. Derslerin %70 ine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
|
berna.gunhan@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
|
hafta içi mesai saatlerinde |
Staj Durumu |
|
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
