Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Hemşirelik |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR. ÖĞR. ÜYESİ EMİNE ZAHİDE ÖZDEMİR |
Dersi Alan Birimler |
Hemşirelik |
Dersin Amacı |
Bu ders, öğrencinin birey/aile/toplumun sağlık ve hastalık durumlarında gerekli hemşirelik bakım uygulamaları için yeterlilik kazanmasını sağlamak ve mesleki yaşama uyumunu kolaylaştırmaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
HEF 3066 - Ruh Sağlğı ve Psikiyatri Hemşireliği |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Akçakaya A (Ed). Palyatif bakım ve Tıp. İstanbul Tıp Kitabevi, 2019. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Derslere katılım, sunum, tartışma, soru-cevap, kendi kendine öğrenme, vaka tartışması, reflekşın, kavram haritası, klinik uygulama |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yarıyıl İçi notu: Ara Sınav notunun % 50'si + Uygulama notunun %50'si [(Hemşire notu %10, öğretim elemanı notu %40, vaka sunum notu %25, portfolyo notu ortalaması %25 (kanıt kullanımına yönelik etkinlik %20 ve etkinlik katılımı %5)] |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrencinin ödev/vaka sunumlarında; durumları tanımlaması, analiz etmesi, planlaması, karar vermesi, girişimleri yürütmesi, değerlendirmesi, işbirliği, bilgiye ulaşması, değişim yaratması değerlendirilmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
- |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Dr. Öğr. Üyesi Emine Zahide ÖZDEMİR |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Her dönem oluşturulan bireysel programa göre değişiklik göstermektedir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|