DERS ADI

: Eleştirel Okuma

Ders Bilgileri

Ders Kodu Ders Adı Ders Türü D U L AKTS
İNG 2207 Eleştirel Okuma ZORUNLU 2 0 0 2

Dersi Veren Birim

İngilizce Öğretmenliği (İngilizce)

Dersin Düzeyi

Lisans

Ders Koordinatörü

PROF. DR. FATMA FERYAL ÇUBUKÇU

Dersi Alan Birimler

İngilizce Öğretmenliği (İngilizce)

Dersin Amacı

Dersin amacı, hedef dilde Bloom'un taxonomisi ve edebi eleştirel kuramlarına gör emetin analizi yapmaktır.

Dersin Öğrenme Kazanımları

1   Hedef dillde alt metinleir kavramak
2   Hedef dildeki metinleri Bloom'un taxonomisinie göre incelemek
3   Metinleri eleştirel bakış açılarına göre irdeleyebilmek
4   Yaratıcı düşünmeyi güçlendirmek

Dersin Öğretim Türü

Örgün Öğretim

Dersin Önkoşulu/Önkoşulları

Yok

Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar

Yok

Ders İçeriği

Hafta Konular Açıklama
1 Giriş
2 Critical reading
3 Bllom's taxonomy
4 New Criticism
5 Russian Formalism
6 Structuralism
7 Ara Sınav
8 Deconstruction
9 Deconstruction
10 New Historicism
11 Feminism
12 Post colonialism
13 Postcolonialism
14 genel değerlendirme
15 Yarıyıl sonu sınavı

Ders İçin Önerilen Kaynaklar

Pattison, T. (2015) Critical reading. Pearson

Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri

Anlatım, soru-cevap, tartışma.

Değerlendirme Yöntemleri

SIRA NO KISA KOD UZUN ADI FORMUL
1 VZ Midterm
2 FN Semester final exam
3 BNS BNS Student examVZ * 0.40 + Student examFN * 0.60
4 BUT Make-up note
5 BBN End of make-up grade Student examVZ * 0.40 + Student examBUT * 0.60


Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar

Yok

Değerlendirme Kriteri

İlan Edilecektir.

Dersin Öğretim Dili

İngilizce

Derse İlişkin Politika ve Kurallar

İlan Edilecektir.

Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri

fcubukcu@deu.edu.tr

Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri

Monday 12-13.00

Staj Durumu

YOK

İş Yükü Hesaplaması

Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ders Anlatımı 13 2 26
Haftalık Ders öncesi/sonrası hazırlıklar 13 1 13
Vize Sınavına Hazırlık 1 7 7
Final Sınavına Hazırlık 1 8 8
Final Sınavı 1 1 1
Vize Sınavı 1 1 1
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat) 56

Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi

PK/ÖKPK.1PK.2PK.3PK.4PK.5PK.6PK.7PK.8PK.9
ÖK.1555555555
ÖK.2555555555
ÖK.3555555555
ÖK.4555555555