DERS ADI

: Alan Seçmeli VI (Erken Çocuklukta Sürdürülebilirlik ve Steam Etkinlikleri )

Ders Bilgileri

Ders Kodu Ders Adı Ders Türü D U L AKTS
OOE 3008 Alan Seçmeli VI (Erken Çocuklukta Sürdürülebilirlik ve Steam Etkinlikleri ) SEÇMELİ 2 0 0 4

Dersi Veren Birim

Okul Öncesi Öğretmenliği

Dersin Düzeyi

Lisans

Ders Koordinatörü

DOÇ. DR. DUYGU ÇETİNGÖZ

Dersi Alan Birimler

Okul Öncesi Öğretmenliği

Dersin Amacı

Dersin Öğrenme Kazanımları

1   1. Erken çocuklukta sürdürülebilirlik eğitimine yönelik temel kavramları anlayabilecektir.
2   2. Erken çocuklukta sürdürülebilirlik eğitimine yönelik güncel konuları ve uygulamaları anlayabilecektir.
3   3. Erken çocuklukta steam eğitimine yönelik temel kavramları kavrayabilecektir.
4   4. Erken çocuklukta steam eğitimine yönelik güncel konuları kavrayabilecektir.
5   5. Erken çocuklukta sürdürülebilirlik eğitimi bakış açısıyla steam etkinlikleri geliştirebilecektir.

Dersin Öğretim Türü

Örgün Öğretim

Dersin Önkoşulu/Önkoşulları

Yok

Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar

Yok

Ders İçeriği

Hafta Konular Açıklama
1 1. Erken Çocuklukta Sürdürülebilirlik için Eğitim Düz Anlatım, Soru-Yanıt, Tartışma
2 2. Erken Çocuklukta Çevresel Sürdürülebilirlik Eğitimi Düz Anlatım, Soru-Yanıt, Tartışma
3 3. Erken Çocuklukta Sosyo-kültürel Sürdürülebilirlik Eğitimi Düz Anlatım, Soru-Yanıt, Tartışma
4 4. Erken Çocuklukta Ekonomik Sürdürülebilirlik Eğitimi Düz Anlatım, Soru-Yanıt, Tartışma
5 5. Erken Çocuklukta Sürdürülebilirlik Eğitimi Uygulamaları Düz Anlatım, Soru-Yanıt, Tartışma
6 6. Erken Çocuklukta Steam Eğitimi Düz Anlatım, Soru-Yanıt, Tartışma
7 7. Erken Çocuklukta Steam Eğitimi ile İlgili Temel Kavramlar Düz Anlatım, Soru-Yanıt, Tartışma
8 8. Genel tekrar, ders değerlendirmesi, Ara Sınav Düz Anlatım, Soru-Yanıt, Tartışma
9 9. Bilimsel Süreç Becerileri Düz Anlatım, Soru-Yanıt, Tartışma
10 10. Erken Çocuklukta Steam Eğitiminde Kullanılan Yöntem ve Teknikler Düz Anlatım, Soru-Yanıt, Tartışma
11 11.Erken Çocuklukta Steam Eğitiminin Planlanması ve Uygulanması Düz Anlatım, Soru-Yanıt, Tartışma
12 12. Erken Çocuklukta Sürdürülebilirlik Bakış Açısıyla Steam Eğitimi Etkinlikleri Hazırlama Düz Anlatım, Soru-Yanıt, Tartışma
13 13. Erken Çocuklukta Sürdürülebilirlik Bakış Açısıyla Steam Eğitimi Etkinlikleri Hazırlama Düz Anlatım, Soru-Yanıt, Tartışma
14 14. Erken Çocuklukta Sürdürülebilirlik Bakış Açısıyla Steam Eğitimi Etkinlikleri Hazırlama Düz Anlatım, Soru-Yanıt, Tartışma
15 15. Yarıyıl Sonu Sınavı

Ders İçin Önerilen Kaynaklar

İlan Edilecektir.

Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri

Düz Anlatım, Soru-Yanıt, Tartışma

Değerlendirme Yöntemleri

SIRA NO KISA KOD UZUN ADI FORMUL
1 VZ Ara Sınav
2 FN Yarıyılsonu Sınavı
3 BNS BNS VZ * 0.40 + FN * 0.60
4 BUT Bütünleme Notu
5 BBN Bütünleme Sonu Başarı Notu VZ * 0.40 + BUT * 0.60


Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar

Yok

Değerlendirme Kriteri

İlan Edilecektir.

Dersin Öğretim Dili

Türkçe

Derse İlişkin Politika ve Kurallar

İlan Edilecektir.

Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri

İlan Edilecektir.

Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri

İlan Edilecektir.

Staj Durumu

YOK

İş Yükü Hesaplaması

Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ders Anlatımı 13 2 26
Haftalık Ders öncesi/sonrası hazırlıklar 13 4 52
Vize Sınavına Hazırlık 1 10 10
Final Sınavına Hazırlık 1 10 10
Vize Sınavı 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat) 100

Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi

PK/ÖKPK.1PK.2PK.3PK.4PK.5PK.6PK.7PK.8PK.9PK.10PK.11PK.12PK.13PK.14PK.15PK.16
ÖK.1344
ÖK.23434
ÖK.33454
ÖK.43454
ÖK.53454