Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Kimya Öğretmenliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. NALAN AKKUZU GÜVEN |
Dersi Alan Birimler |
Kimya Öğretmenliği |
Dersin Amacı |
Bu ders mikro-yansıtıcı öğretim uygulamaları ile Kimya eğitiminde nitelikli ve mesleki yeterliliklere sahip öğretmen adayları yetiştirmeyi, mikroöğretim ve yansıtıcı öğretim aşamaları kullanılarak öğretmen adaylarının teori ile uygulama arasındaki ilişkiyi kurabilmeyi, örnek ders planı ve etkinlikler tasarlamayı ve öğretmen adaylarının bilişsel, duyuşsal ve psikomotor deneyimleri yaşayarak mesleki becerilerini geliştirmeyi amaçlamaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1) Akkuzu, N. (2012). Kimya öğretmen adaylarının mesleki yeterlilik düzeylerinin belirlenmesi (Doktora Tezi). Dokuz Eylül Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü,İzmir. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Sunum, tartışma, beyin fırtınası, soru-cevap, aktif öğrenme teknikleri. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Ara sınav, ödev, sunum ve final sınav notu öğrencinin ders başarı notunu belirler. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
- Derslerin %70 ine katılım zorunludur. Dönem boyunca derslerin %70 ine devam etme sorumluluğu öğrenciye aittir.
|
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
e-mail: nalan.akkuzu@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Dönem başında belli olacaktır. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|