Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Grafik Tasarımı |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
EMRE DUYGU |
Dersi Alan Birimler |
Grafik Tasarımı |
Dersin Amacı |
Öğrenciye sektöre hazırlamaktır. Kendisini karşısındaki kişi/kişilere doğru tanıtabilmesi, tasarımları üzerine konuşabilmesini, tasarımlarını doğru arşivleyebilmesini, etkili sunabilmesini sağlamaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Linton, H; Pelli, H. Portfolio Design, W. W. Norton & Company, 2000. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Projelerle desteklenmiş uygulamalar; stüdyo ortamında seminerler ve tasarım çalışmaları. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Değerlendirme dönem sonunda jüri karşısında portfolyo sunumu şeklinde yapılır. Devamsız öğrenciler dönem sonu jürisine katılamazlar. Öğrencilerin bölüm tarafından ilan edilen tarihte ve biçimde sunum dosyasını eksiksiz teslim etmesi ve ilan edilen tarihte sunuma katılması zorunludur. Sunuma girmeyen öğrenciler dersten başarısız sayılacaktır. DEÜ Ön Lisans ve Lisans Öğretim ve Sınav Yönetmeliği Madde 32'deki mazerete sahip öğrenciler için tek seferlik telafi jürisi düzenlenir. Devamsız ya da sunumlarını zamanında teslim etmeyen öğrenciler telafi jürisine katılamaz. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Teorik ders ve Uygulamalarda, Öğretim Elemanı tarafından bildirilen tüm kurallara uymak. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
öcal.zehir@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|