Ders Bilgileri
|
|
Dersi Veren Birim |
|
İngilizce Öğretmenliği Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
|
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
|
DOÇ. DR. ESİN KUMLU |
Dersi Alan Birimler |
|
İngilizce Öğretmenliği Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
|
Bu dersin öncelikli amacı, edebiyatın dil öğretiminde kullanımı aracılığı ile öğrencilere psikolojik ve sosyolojik farkındalık kazandırmaktır |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
|
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
|
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
|
Shapiro, S. L., & Carlson, L. E. (2009). The art and science of mindfulness: Integrating mindfulness into psychology and the helping professions. American Psychological Association. McCaluum, M. & Piper, E.W. (1997). Psychological Mindedness: A Contemporary Understanding. Routledge. Zipes, J. (2012). The irresistible fairy tale. The Cultural and Social History of a Genre. New Jersey: Princeton UP. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
|
seminer hazırlama, olgu sunumu ve tartışma |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
|
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
|
DERSE KATILIM / VİZE SINAVI / YARIYIL SONU SINAVI |
Dersin Öğretim Dili |
|
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
Edebiyatın İngiliz dili öğretiminde kullanımının ilişkisi ve önemini kavrayabilme. Derse katılım / Vize sınavı / Final Sınavı |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
|
esin.kumlu@ deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
|
PAZARTESİ 08:30 |
Staj Durumu |
|
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
