Ders Bilgileri
|
|
Dersi Veren Birim |
|
Muhasebe Tezsiz Yüksek Lisans (İ.Ö) |
Dersin Düzeyi |
|
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
|
PROF. DR. FATMA TEKTÜFEKÇİ |
Dersi Alan Birimler |
|
Muhasebe Tezsiz Yüksek Lisans (İ.Ö) |
Dersin Amacı |
|
Dijital muhasebe uygulamalarını bütüncül bakış açısıyla gerçekleştirebilmektir. Bu temel amaç doğrultusunda sanayi ile üniversite işbirliği odağında talep ve beklentileri karşılayabilecek düzeyde dijital muhasebe bilgi, beceri, yetkinliği ve okuryazarlığı kazandırabilmektedir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
|
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
|
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
|
Ana kaynak: Dijital, lisanslı, web tabanlı yazılım ve/veya programlar, internet kullanımı dijital veri tabanları |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
|
Dijital muhasebe uygulamaları odaklı yetkinlik ve dijital yetkinliklerin kazandırılması |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
|
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
|
Öğrenciler Ara Sınav (ARS) ve Final/Bütünleme (YYS: FIN /BUT) sınavlarının yanı sıra dönem içerisinde hazırlamış oldukları bilimsel araştırma konusuna yönelik yarıyıl içi çalışma (YİÇ) (ödev, sunum ve rapor bütünü) ile değerlendirilmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
|
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
İlan edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
|
Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü Muhasebe ve Finansman Anabilim Dalı |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
|
Dersin Öğretim Üyesi tarafından her dönem ders programına göre belirlenmesi |
Staj Durumu |
|
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
