Ders Bilgileri
|
|
Dersi Veren Birim |
|
Mimarlık |
Dersin Düzeyi |
|
Lisans |
Ders Koordinatörü |
|
DOÇ. DR. ÖZLEM ARITAN |
Dersi Alan Birimler |
|
Mimarlık |
Dersin Amacı |
|
Bu dersin amacı, öğrencilerde, belirlenen doğal/yapılı çevrede, özel-kamusal alan ilişkilerine ve kapalı-yarı açık-açık mekânların |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
|
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
|
MİM 2111 - MİMARİ TASARIM I |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
|
Ana kaynak: Yok |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
|
Tüm öğrenim süreci Proje/Problem Tabanlı Öğrenme metodu üzerinden gelişir. Öğrenciler verilen mimari tasarım problemine ilişkin fikirler oluşturur; fikirlerini ve üretimlerini kritikler alarak geliştirirler. Dersler, sınıf içi uygulamalar ve kritikler şeklinde yapılacaktır. Öğrencilerin çalışmaları öğretim üyeleri tarafından eleştirilerek yönlendirilecektir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||
|
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
|
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
|
Dönem boyunca ön çalışmaları ve ara jürisi olan bir proje (%100) yapılacaktır. Dönem başı çalışmalar (ödevler, analizler, vb.), ara jüri teslimi ve final proje jürisi notlandırılacaktır. |
Dersin Öğretim Dili |
|
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
· Derse devamlılık şarttır ve stüdyo sürecine aktif katılım önemlidir. Yoklama, stüdyo sürecine katılım ve çalışmalar üzerinden değerlendirilecektir. Her derse gerekli malzeme, araç ve gereçlerin getirilmesi gereklidir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
|
ozlem.aritan@deu.edu.tr, 0 232 3018448 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
|
Ders dönemi başında açıklanacaktır. |
Staj Durumu |
|
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
