Ders Bilgileri
|
|
Dersi Veren Birim |
|
İnşaat Mühendisliği |
Dersin Düzeyi |
|
Lisans |
Ders Koordinatörü |
|
DR. ÖĞR. ÜYESİ TUĞÇE ÖZDAMAR KUL |
Dersi Alan Birimler |
|
İnşaat Mühendisliği |
Dersin Amacı |
|
Bu dersin amacı, Geoteknik Mühendisliğinde önemli bir yere sahip olan zemin ıslahı konusunda öğrencilerin bilgilenmesini sağlamaktır. Bu sayede öğrencilerin zeminin taşıma gücünün arttırılması için uygulanabilecek yöntemlerle tanıştırılması ve |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
|
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
|
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
|
Ana kaynak: Moseley, M.P. and Kirsch, K. (1979). Ground Improvement. Spon Press, London, 431pp. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
|
Dersler sınıfta yapılmakta ve görsel sunumlar ile desteklenmektedir. Dersten önce konu ile ilgili gerekli dokuman ve sunumlar tedarik edilerek öğrencinin derse hazırlıklı gelmesi sağlanmaktadır. Ders saatleri içerinde 3 adet laboratuar çalışması yaptırılarak |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
|
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
|
ÖÇ 1, 2, 6: Ara sınav ve finalde sorulan sorular ile ölçülmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
|
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
Derse devam ve laboratuar çalışması değerlendirmede dikkate alınmaktadır. Laboratuar çalışması sonucunda rapor hazırlanması ve elde edilen sonuçların sunulması istenmektedir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
|
Dr.Tuğçe Özdamar Kul: tugce.ozdamar@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
|
Dönemin ders programı oluşturulduğunda öğretim üyesi tarafından ilan edilecektir. |
Staj Durumu |
|
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
