Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. DR. CEYHUN GÜLER |
Dersi Alan Birimler |
Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı, dijital teknolojilerin çalışma yaşamındaki rolünü kavramsal ve uygulamalı bir çerçevede ele alarak, öğrencilerin dijital becerileri etkin biçimde kullanmalarını sağlamaktır. Öğrenciler; yapay zekâ destekli araçlar, veri analizi ve görselleştirme teknikleri, dijital iletişim ve iş birliği platformları ile etkili sunum hazırlama gibi alanlarda bilgi ve beceri kazanarak dijitalleşen iş yaşamına uyum sağlayacak yetkinlikleri geliştireceklerdir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Saldamlı, Asım, Bilimsel Araştırma ve Sunum Teknikleri, Detay Yayıncılık, 2016. Sönmez, Mehmet Ferhat, Demir, Özcan, Demir Akmeşe, Zuhal, Etkili İletişim - Sunum Teknikleri ve Beden Dili, Literatürk Academia, 2024., Kösel, Eylül Seren, Yalçıntaş, Altuğ, Yapay Zeka Destekli Araştırma Yöntemleri: İktisat Alanından Uygulama ve Örneklerle, Efil Yayınevi, 2024. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Görsel sunu destekli aktif anlatım, uygulamalı çalışmalar, bireysel ve grup projeleri. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
1. ARS Ara sınav |
Değerlendirme Kriteri |
Tüm öğrenme çıktıları dönem içi çalışma, yarıyıl içi sınavı ve yarıyıl sonu sınavı ile ölçülmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
ceyhun.guler@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Pazartesi: 13:00-14:00 / Salı: 13:00-14:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|