Ders Bilgileri
|
|
Dersi Veren Birim |
|
Matematik Öğretmenliği |
Dersin Düzeyi |
|
Lisans |
Ders Koordinatörü |
|
PROF. DR. ESRA BUKOVA GÜZEL |
Dersi Alan Birimler |
|
Matematik Öğretmenliği |
Dersin Amacı |
|
Doğal sayılar, tam sayılar, rasyonel sayılar, irrasyonel sayılar ve reel sayı sistemi; tek reel değişkenli ve reel değerli fonksiyonlar; tek değişkenli fonksiyonlarda limit kavramı ve uygulamaları; tek reel değişkenli ve reel değerli fonksiyonlarda süreklilik kavramı ve uygulamaları, süreksizlik çeşitleri; tek reel değişkenli reel fonksiyonlarda türev kavramı ve türev alma kuralları; trigonometrik, logaritmik, üstel, hiperbolik fonksiyonlar ve bunların tersleri ile kapalı fonksiyonların türevleri ile yüksek mertebeden türevler konularına ilişkin temel bilgileri edinir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
|
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
|
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
|
Süer, B. & Demir, H. (1984) Freshman Calculus. O.D.T.Ü. Yayınları, Ankara. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
|
Düz anlatım, tartışma, soru-cevap, problem çözme, aktif öğrenme teknikleri, işbirlikli grup çalışması. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
|
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
|
Öğrencilerin değerlendirilmesi, öğrenme çıktıları doğrultusunda ara sınav ve yarıyıl sonu sınavları ile ölçülmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
|
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
|
esra.bukova@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
|
Dönem başında ilan edilecektir. |
Staj Durumu |
|
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
