Ders Bilgileri
|
|
Dersi Veren Birim |
|
Fen Bilgisi Öğretmenliği |
Dersin Düzeyi |
|
Lisans |
Ders Koordinatörü |
|
PROF. DR. SUAT TÜRKOGUZ |
Dersi Alan Birimler |
|
Fen Bilgisi Öğretmenliği |
Dersin Amacı |
|
Bu ders, türev tanımını ve geometrik uygulamalarını, grafik çizimlerini, belirsiz integrali, değişkenlere ayrılabilir ve kısmi integralleri, belirsiz integralin uygulamalarını, basit diferansiyel denklemleri, belirli integrali ve analitik geometriyi öğretmeyi amaçlamaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
|
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
|
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
|
Balcı, M. (2008). Matematik analiz I. Ankara: Balcı Yayınları. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
|
Anlatım, tartışma, soru-yanıt, gözlem, grup çalışmaları, örnek olay inceleme, araştırma önerisi hazırlama ve sunma. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
|
Ödevler doğrudan dönem ortası notlarına eklenerek değerlendirilecektir. Sınav tarihleri ders planında belirtilecektir. Sınav tarihleri kesinleştikçe daha önce duyurulan tarihler değişebilir. |
Değerlendirme Kriteri |
|
Öğrenciler ders kapsamında bir ara sınav ve bir yarıyıl sonu sınavına tabi tutulacaklardır. Bu sınavların nasıl yapılacağı (yazılı, çoktan seçmeli vb.) sınav haftasından önce, dersin öğretim elemanı tarafından duyurulacaktır. |
Dersin Öğretim Dili |
|
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
Derslerin en az %70'ine devam etmek zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
|
cenk.kesan@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
|
Görüşme gün ve saatleri dönem başında ilan edilecektir. |
Staj Durumu |
|
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
