Ders Bilgileri
|
|
Dersi Veren Birim |
|
Gitar |
Dersin Düzeyi |
|
Lisans |
Ders Koordinatörü |
|
KADİRCAN ÖZDEMİR |
Dersi Alan Birimler |
|
Gitar |
Dersin Amacı |
|
Evrensel standartlarda Klasik Gitar yorumculuğunun gereklerini yerine getirme yolunda teknik, estetik, stilistik becerileri kazandırma-geliştirmekle birlikte tarihsel süreç içerisinde gelişen literatürü tanıma ve üzerinde örneklendirmelerle çalışarak yorumculuğu geliştirmek. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
|
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
|
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
|
Ana Kaynak : Rönesans döneminden günümüze değin gitar için yazılmış sınıf seviyesine uygun her müzik biçiminde yazılmış solo eserler. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
|
Dersler birebir ve uygulamalı olarak yapılır. Öğrenilenler izleyici önünde , sınavlarda , yarışmalarda sergilenir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
|
Kanaat: Öğrencinin ders içi ve dışı yaptığı çalışmaların öğretim elemanı tarafından yapılan değerlendirme. |
Değerlendirme Kriteri |
|
Yıl içerisinde çalışılan eserlerin doğru ve akıcı bir teknikle müzikal, dönemsel ve estetik özellikleri gözeterek seslendirebilme. Sahne hakimiyeti ve beden dilini kullanma. |
Dersin Öğretim Dili |
|
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
Derse düzenli devam, eksiksiz ve titizlikle yapılmış ön hazırlık, gerekli materyallerin eksiksiz olarak hazır bulundurulması. Ayrıca maksimum verimi alabilmek için bireysel dersin gerektirdiği azami dikkat ve konsantrasyona hazırlıklı gelmek. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
|
k.ozdemir@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
|
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
|
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
