Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Süt ve Ürünleri Teknolojisi |
Dersin Düzeyi |
Önlisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. DR. BÜLENT BÜLBÜL |
Dersi Alan Birimler |
Süt ve Ürünleri Teknolojisi |
Dersin Amacı |
Bu ders ile öğrencilere; mevzuat ve analiz metotlarına uygun olarak mikrobiyolojik numune alma, mikrobiyolojik analizler için hazırlık yapma, kültür elde etme ile mikroskobik inceleme yapma yeterliklerinin kazandırılması amaçlanmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Temiz, A., 2000. Genel Mikrobiyoloji Uygulama Teknikleri, 3. Baskı Hatipoğlu Yayınları, Ankara, 291s. 2. Mikrobiyolojide Temel İşlemler Dersi Modülleri ( Megep modülleri) 3. Mikrobiyolojik Analizler Dersi Modülleri( Megep modülleri) 4. Mikrobiyolojide Temel İşlemler Dersi Modülleri( Megep modülleri) |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Anlatım, soru-cevap, tartışma |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrenci ara sınav ve yarıyıl sonu sınavında sorulacak sorular ile değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dönem boyunca teorik derslerin %70'ine devam etme sorumluluğu öğrenciye aittir. Ders saatine ve istenmesi halinde ödev teslimi ile ilgili belirtilen zamana uyulmalıdır. Derslerde ve sınavlarda meydana gelebilecek etik-dışı davranışlar konusunda ilgili yönetmelik çerçevesinde hareket edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Dokuz Eylül Üniversitesi Kiraz Meslek Yüksek Okulu, Cumhuriyet Mahallesi, Cami Sokak, No: 3, Posta Kodu: 35890, Kiraz/İZMİR |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|