Ders Bilgileri
|
|
Dersi Veren Birim |
|
Biyoloji (UOLP-Gence Devlet Üniversitesi) |
Dersin Düzeyi |
|
Lisans |
Ders Koordinatörü |
|
PROF. DR. ÇETİN ILGAZ |
Dersi Alan Birimler |
|
Biyoloji (UOLP-Gence Devlet Üniversitesi) |
Dersin Amacı |
|
İxtiologiya kursunun m qs di- t l b l r balıqların anatomik quruluşu, orqanizmd ged n fizioloji funksiyaları, t bi td yayılmasını, ekoloji h miyy tini, h yat t rzini v ümum n müqayis li morfoloji t hlilini aşılamaq yolu il bilik bazasının formalaşdırmaqdır. Dig r m qs d, bu baza sasında t l b l rd , balıqların müxt lifliyi v eyni zamanda vahidliyi anlamı haqqında dünya görüşü yaradılmasıdır. İxtiologiya kursu balıqların bir sıra xüsusiyy tl rini (fiziologiyasını, h yat t rzini, t biyy td yayılmasını, ekoloji h miyy tini, t kamüld ki rolunu v s.) özünd ks etdirir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
|
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
|
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
|
1. Abbasov H.S.,Mustafayev Q.T.-Onurğalılar zoologiyası. Bakı, 1998 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
|
T qdimat, mühazir , sual-cavab texnikası. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
|
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
|
Aralıq ve Yekun imtahanlarda veril c k suallar qiym tl ndiril c kdir |
Dersin Öğretim Dili |
|
Tanımsız |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
Semestr boyunca d vamiyy t m sulliyy tinin 70%-i t l b y aiddir. D rs vaxtı v ev tapşırığının t qdim edilm si üçün göst ril n vaxta riay t edilm lidir. D rsl rd v imtahanlarda baş ver bil c k qeyri-etik davranışlarla bağlı müvafiq qaydalar ç rçiv sind t dbir görül c k. F nl r fakült nin t dris v imtahan t tbiqi prinsipl ri il bağlı sasnam ni http://web.bkf.gdu.edu.az/ fen saytından ld ed bil rsiniz. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
|
lala.abdullayeva.2015@mail.ru |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
|
Daha sonra elan edilecekdir. |
Staj Durumu |
|
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
