Ders Bilgileri
|
|
Dersi Veren Birim |
|
Biyoloji (UOLP-Gence Devlet Üniversitesi) |
Dersin Düzeyi |
|
Lisans |
Ders Koordinatörü |
|
PROF. DR. KEREM CANLI |
Dersi Alan Birimler |
|
Biyoloji (UOLP-Gence Devlet Üniversitesi) |
Dersin Amacı |
|
T l b l ri d rman bitkil ri kursunun inkişaf tarixi, iş üsulları, t dqiqat obyekti, faydalı bitki-xammal m nb l rin t snifatı v ehtiyatının t yini,areal x rit l rinin t rtib olunması,t rkibind ki t siredici madd l r gör d rman bitkil rinin xarakteristikasının verilm si v s. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
|
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
|
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
|
S yyar İbadullayeva, Ramiz l kb rov D rman bitkil ri (Etnobotanika v Fitoterapiya) Bakı, 2013 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
|
Laborator, t tbiq, t qdimat, video v audio laborator işl ri, ümumil şdirm . |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
|
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
|
Laborator, t tbiq, t qdimat, video v audio laborator işl ri, ümumil şdirm . |
Dersin Öğretim Dili |
|
Tanımsız |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
Semestr boyunca davamiyyet mesulliyyetinin 70%-i t l b y aiddir. D rs vaxtı v ev tapşırığının t qdim edilm si üçün göst ril n vaxta riay t edilm lidir. D rsl rd v imtahanlarda baş ver bil c k qeyri-etik davranışlarla bağlı müvafiq qaydalar ç rçiv sind t dbir görül c k. F nl r fakült nin t dris v imtahan t tbiqi prinsipl ri il bağlı sasnam ni http://web.bkf.gdu.edu.az/ fen saytından ld ed bil rsiniz. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
|
vnovruzov1@rambler.ru |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
|
Daha sonra elan edilecekdir |
Staj Durumu |
|
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
