Ders Bilgileri
|
|
Dersi Veren Birim |
|
Kardiyopulmoner Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Doktora |
Dersin Düzeyi |
|
Doktora |
Ders Koordinatörü |
|
PROF. DR. DİDEM KARADİBAK |
Dersi Alan Birimler |
|
Kardiyopulmoner Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Doktora |
Dersin Amacı |
|
İlgili ders ile öğrenciye fizyoterapi ve rehabilitasyon alanında bir seminer konusunun etkin bir biçimde hazırlanması ve sunum tekniklerinin geliştirilmesi amaçlanmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
|
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
|
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
|
1. Ana kaynak: ACSM's Guidelines for Exercise Testing and Prescription (American College of Sports Medicine) 11th Edition. Gary Liguori. 2020. Wolters Kluwer Health |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
|
Konferans tipi ders |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
|
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
|
Öğrencinin konuya hazırlığı, sunum becerisi ve tartışmalara katılımı Ödev/Sunum olarak değerlendirilecektir. Final sınavlarında açıklama, yorumlama, karar verme ve bilgileri birleştirme becerileri değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
|
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
İlan edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
|
İlan edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
|
İlan edilecektir. |
Staj Durumu |
|
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
