Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Diş Hekimliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. DR. KÜBRA ÖZTÜRK |
Dersi Alan Birimler |
Diş Hekimliği |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı, diş hekimliği öğrencilerine maksillofasiyal cerrahinin temel kavramlarını, reaktif ve fibroosseöz lezyonlardan vasküler anomalilere; dentoalveoler ve maksillofasiyal travmalardan temporomandibuler eklem bozukluklarına; ortognatik cerrahiden dudak-damak yarıklarına, implant uygulamalarına ve maksillofasiyal tümör cerrahisine kadar geniş bir yelpazede bilgi kazandırmaktadır. Ders, öğrencilerin tanı ve tedaviye yönelik yaklaşımları kavramalarını, klinik senaryolar ve olgu tartışmalarıyla uygulama becerilerini geliştirmelerini ve cerrahi planlama süreçlerinde mesleki yetkinlik kazanmalarını amaçlamaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Peterson s Principles of Oral and Maxillofacial Surgery, Larry J. Peterson |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Yüz yüze eğitim, sunum eşliğinde gerçekleştirilir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
SIRA NO KISA KOD UZUN ADI FORMUL |
Değerlendirme Kriteri |
Derse devam, sınıf içi katılım, ödevler, ara sınav ve final sınavı başarı ölçütü olarak kullanılır. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dokuz Eylül Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Öğretim ve Sınav Uygulama Esasları |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
kubra.ozturk@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Perşembe, 09:00-10:00. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|