Ders Bilgileri
|
|
Dersi Veren Birim |
|
Veteriner Hekimliği |
Dersin Düzeyi |
|
Lisans |
Ders Koordinatörü |
|
DOÇ. DR. FERAY ALTAN |
Dersi Alan Birimler |
|
Veteriner Hekimliği |
Dersin Amacı |
|
Bu dersin amacı, vücut sistemlerine etkiyen ilaçların kaynakları, etkileri, kullanılışı ve dozları konularında öğrencinin bilgilendirilmesi, doğru ve bilinçli ilaç kullanım becerisinin kazandırılmasıdır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
|
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
|
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
|
Veteriner Farmakoloji. Cilt 1 (KAYA S. 2014) Medisan Yayınevi |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
|
Sözlü, yazılı, interaktif, seminer, uygulama |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
|
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
|
Arasınav ve yılsonu yapılacak sınavlar ile değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
|
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
Dönem boyunca teorik derslerin %70'ine, laboratuvar uygulamalarının ise %80'ine devam etme sorumluluğu öğrenciye aittir. Ders saatine ve istenmesi halinde ödev teslimi ile ilgili belirtilen zamana uyulmalıdır. Derslerde ve sınavlarda meydana gelebilecek etik-dışı davranışlar konusunda ilgili yönetmelik çerçevesinde hareket edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
|
Dokuz Eylül Üniversitesi Veteriner Fakültesi, Klinik Öncesi Bilimler Bölümü, Farmakoloji ve Toksikoloji Anabilim Dalı, Cumhuriyet Mahallesi, Cami Sokak, No: 3, Posta Kodu: 35890, Kiraz/İZMİR |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
|
İlan edilecektir. |
Staj Durumu |
|
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
